fbpx

Praktycznie najlepsi

PEDAGOGIKA – III ROK - WYJAZD STUDYJNY NA KASZUBY

Szanowni Państwo poniżej kilka informacji organizacyjnych na temat wizyty studyjnej na Kaszubach:

  • wyjazd w poniedziałek 17 czerwca a o godzinie 7.30 – zbiórka przed budynkiem na ul. Mechaników 3 (będzie tam czekał na Państwa autokar)
  • nocleg zarezerwowany jest w Pensjonacie należącym do Kaszubskiego Uniwersytetu Ludowego w Wieżycy
  • w hotelu macie Państwo zapewnione pełne wyżywienie
  • wizyty studyjne (w poniedziałek, wtorek, środę) w godzinach ustalonych z opiekunami w ramach poszczególnych placówek
  • proszę pamiętać o zabraniu ze sobą strojów sportowych/swobodnych (ponieważ część zajęć odbywa się w plenerze np. w lesie)
  • powrót do Włocławka we środę 19 czerwca ok godz. 21

Dodatkowe zajęcia z pracodawcami dla kierunku Pedagogika

Specjalność – Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
Temat: Tworzenie programu wychowawczego dla wybranego podmiotu

mgr Izabela Szatkowska-Horowska (pracownik MOPR Włocławek – Świetlica „Zapiecek”)
17.05.2019 – piątek (15:45-18:00)
22.05. 2019 – środa (15:45-18:00)
30.05. 2019 – czwartek (15:45-18:00)
31.05. 2019 – piątek (15:45-18:00)
07.06. 2019 – piątek (15:45-18:00)

!!! zajęcia w świetlicy „Zapiecek” przy ul. 3 Maja 6


Temat: Tworzenie i prowadzenie stowarzyszenia
mgr Arleta Królikowska (Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Osób z Niepełnosprawnością „Radosny Zakątek”) mgr Sylwia Nowicka (Wiceprezes Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Osób z Niepełnosprawnością „Radosny Zakątek”)
24.05. 2019 – (piątek) – 16:30-20.30 – s.11, Mechaników 3
13.06. 2019 – (czwartek) – 16:30-20.30 – s.11, Mechaników 3
14.06. 2019 – (piątek) – 16:30-20.30 – s.11, Mechaników 3

Specjalność – pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki
Temat: : Opracowanie strategii profilaktycznej dla wybranego podmiotu

mgr Paweł Urbański kurator z Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej Sądu Okręgowego we Włocławku
30.05.2019 – (czwartek) – 16:30-20.30 – s.316; Mechaników 3
06.06.2019 – (czwartek) – 16:30-20.30 – s.316; Mechaników 3
13.06. 2019 – (czwartek) – 16:30-20.30 – s.316 Mechaników 3

Temat: Tworzenie programu resocjalizacyjnego dla wybranego podmiotu

kpt. Natalia Prekop – pracownik służby więziennej – Zakład Karny Włocławek
28.05.2019 – (wtorek) – 16:30-20.30 – s.11; Mechaników 3
29.06.2019 – (środa) – 16:30-20.30 – s.9; Mechaników 3
11.06. 2019 – (wtorek) – 16:30-20.30 – s.11; Mechaników 3

Kierunek – PEDAGOGIKA III rok
specjalność Pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki

W ramach projektu „Praktycznie najlepsi” odbędą się warsztaty „Praktyki zastępowania agresji” w wymiarze 30 godzin. Szkolenie odbędzie się w dniach 24 -26 maja (piątek-sobota – niedziela) w budynku przy ul. 3 Maja 17 (Rektorat) Sala Senatu w godzinach:

  • piątek 15.00-20.00 (6 godzin dydaktycznych)
  • sobota: 8.00-18.00 (12 godzin dydaktycznych)
  • niedziela 8.00-18.00 (12 godzin dydaktycznych)

Warsztaty realizowane przez firmę zewnętrzną Instytut Amity Ewa Morawska z Warszawy.

Warsztaty poprowadzą:

  • Pani mgr Ewa Morawska – pedagog, trener komunikacji interpersonalnej i jedyna w Polsce (a jedna z dwóch kobiet na świecie) Licencjonowany Mistrz Trenerski (Master Trainer) Aggression Replacement Training (ART)®, certyfikowany przez twórców ART: prof. A.P. Goldsteina i B. Glicka.
  • Pan dr Jacek Morawski – pierwszy w Polsce (obok Ewy Joanny Morawskiej) i jeden z dziewięciu na świecie Licencjonowany Mistrz Trenerski (Master Trainer) Aggression Replacement Training (ART)®, certyfikowany przez twórców ART: prof. A.P. Goldsteina i B. Glicka.

Udział w szkoleniu potwierdzony będzie zaświadczeniem/certyfiaktem.

Link na stronę organizatora https://amity.pl/

KIERUNEK – ADMINISTRACJA III ROK
Dodatkowe zajęcia z pracodawcami

Temat nr 1 „Praktyki współpracy jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pożytku publicznego” (15 godzin)

Prowadzący: mgr Agnieszka Zgłobicka-Skupniewicz (pracownik Urzędu Miasta Włocławek, Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego)

Terminarz:

  • 15.05.2019 – (środa) – 16:30-20.30 – s.316; Mechaników 3
  • 27.05.2019 – (poniedziałek) – 16:30-20.30 – s.11; Mechaników 3
  • 29.05.2019 – (środa) – 16:30-20.30 – s. 316; Mechaników 3

Temat nr 2 „Procedury wydawania decyzji administracyjnych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych” (15 godzin)

Prowadzący: mgr Aleksandra Kletkiewicz – (pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych- Kierownik Referatu w Wydziale Realizacji Dochodów w Inspektoracie we Włocławku)

mgr Bożena Błażejewska – (pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych- Kierownik Wydziału Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie we Włocławku)

Terminarz:

  • 30.05.2019 – (czwartek) – 16:30-19.40 – s. 316; Mechaników 3
  • 10.06.2019 – (poniedziałek) – 16:30-19.40 – s. 11 Mechaników 3
  • 17.06.2019 – (poniedziałek) – 16:30-19.40 – s.11; Mechaników 3
  • 18.06.2019 – (wtorek) – 16:30-18.50 – s.11; Mechaników 3

Temat nr 3 „Praktyczne aspekty optymalizacji zatrudnienia w sektorze MŚP” (15 godzin)

Prowadzący: mgr Agnieszka Kamińska (pełnomocnik Firmy Maciej Kamiński „EL-MAK” Hurtownia Elektrotechniczna)

Terminarz:

 

  • 03.06.2019 (poniedziałek) – 16:00-20:00
  • 05.06.2019 (środa) – 16:00-20:00
  • 12.06.2019 (środa) – 16:00-20:00

 

Uwaga!!! zajęcia organizowane w siedzibie firmy Maciej Kamiński „EL MAK” Hurtownia Elektrotechniczna, adres: Al. Jana Pawła II 25, Włocławek

Temat nr 4 „Praktyczne aspekty ochrony informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa” (15 godzin)

Prowadzący: mgr Agnieszka Kamińska (pełnomocnik Firmy Maciej Kamiński „EL-MAK” Hurtownia Elektrotechniczna)

Terminarz:

  • 28.05.2019 (wtorek) – 16:00-20:00
  • 04.06.2019 (wtorek) – 16:00-20:00
  • 11.06.2019 (wtorek) – 16:00-20:00

Uwaga!!! zajęcia organizowane w siedzibie firmy Maciej Kamiński „EL MAK” Hurtownia Elektrotechniczna, adres: Al. Jana Pawła II 25, Włocławek

KIERUNEK – ADMINISTRACJA III ROK

Szanowni Państwo,

w semestrze letnim 2018/2019 zorganizowano dla Państwa warsztaty podnoszące kompetencje komunikacyjne „Praca zespołowa” w wymiarze 16 godzin dydaktycznych. Szkolenie odbędzie się w budynku dydaktycznym przy ul. Mechaników 3.

 w dniach: 

– sobota 18 maja w godz. 12.30.00-19.00 (8 h) w sali 316

– niedziela 19 maja w godz. 8.00-14.50 (8 h)  w sali 205

Szkolenie poprowadzi podmiot zewnętrzny  – firma szkoleniowa SERVMED Paweł Dobski z Poznania  http://www.servmed.net/. Udział w szkoleniu potwierdzony będzie zaświadczeniem.

WIZYTA STUDYJNA – ADMINISTRACJA III ROK

Szanowni Państwo,

w dniach 19-21 maja 2019 roku odbędzie się wizyta studyjna w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Krakowie. Udział w wyjeździe mogą wziąć uczestnicy projektu z III roku kierunku Administracja. W ramach projektu mają Państwo zapewniony transport, nocleg oraz wyżywienia. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie swojego udziału w formie wsparcia.

 

Kierunek Pedagogika – III rok, specjalność Wczesnoszkolna i przedszkolna

Warsztaty METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO W.SHERBORNE –  I stopień (18 godz.)

Instruktor: mgr Dariusz Okrzesik

Termin: .

– 02.03.2019 r. w godzinach 10:00-18:30 (sobota), s. 201A

– 03.03.2019 r. w godzinach 08:30-15:00 (niedziela), s. 202

Miejsce: Mechaników 3 we Włocławku

Uwagi: Wskazany odpowiedni ubiór – wygodny, sportowy strój (coś ciepłego na wierzch np. bluza) oraz grube skarpetki (ćwiczymy boso lub w skarpetach). Ćwiczenia odbywają się również w pozycjach leżących na podłodze. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają  certyfikat, który uprawnia do prowadzenia zajęć Metodą Ruchu Rozwijającego. W przerwach kawowych zapraszamy na kawę, herbatę oraz słodki poczęstunek.

Dodatkowe zajęcia z pracodawcami dla kierunku Inżynieria zarządzania IV rok

Temat nr 1: „Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstwem” (15 godzin), mgr Witold Wasilewski – manager agencji PLAN2Marketing
Terminarz:

  • 07.01.2019, 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11
  • 08.01.2019, 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11
  • 09.01.2019, 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11

 

Temat nr 2: „Negocjacje biznesowe w codziennej pracy menedżera” (15 godzin), mgr Witold Wasilewski – manager agencji PLAN2Marketing
Terminarz:

  • 14.01.2019, 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11
  • 20.01.2019, 08:00-12:05 (5 godzin), s. 11
  • 21.01.2019, 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11

 

Temat nr 3: „Zarządzanie zmianą w organizacji” (15 godzin), mgr Witold Wasilewski – manager agencji PLAN2Marketing
Terminarz:

  • 24.01.2019, 15:50-19:50, (5 godzin), s. 11
  • 25.01.2019, 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11
  • 26.01.2019, 08:00-12:05 (5 godzin), s. 11

 

Temat nr 4: „Zarządzanie projektem HR” (15 godzin), mgr Dorota Armata, HR Business Professional w Kongsberg Automotive
Terminarz:

  • 10.01.2019, 16:40-19:50 (4 godzin), s. 11
  • 11.01.2019, 16:40-19:50 (4 godzin), s. 101
  • 13.01.2019, 8:00-13:45 (7 godzin), s. 11

 


KIERUNEK – ADMINISTRACJA III ROK

Szanowni Państwo,
w semestrze zimowym 2018/2019 zorganizowano dla Państwa warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe „Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej” w wymiarze 16 godzin dydaktycznych.

 

Termin: 17-18 listopada 2018 r. (sobota-niedziela)
Godziny: 17 listopada 15:00-19:50 (sala 302), 1a8 listopada 08:00-16:30 (sala 203)
Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3

 

Warsztaty realizowane będą przez firmę szkoleniową SEKA SA oddział w Bydgoszczy.

 

 

KIERUNEK – PEDAGOGIKA III ROK

Szanowni Państwo,
w semestrze zimowym 2018/2019 zorganizowano dla Państwa warsztaty podnoszące kompetencje komunikacyjne „Praca zespołowa” w wymiarze 16 godzin dydaktycznych.

 

Termin: 17-18 listopada 2018 r. (sobota-niedziela)
Godziny: 17 listopada 08:00-15:00 (sala 403), 18 listopada 08:00-15:00 (sala 205)
Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3

 

Warsztaty realizowane będą przez firmę szkoleniową IMAGO Tomasz Kulig.

 

 

KIERUNEK – INŻYNIERIA ZARZĄDZANIA IV ROK

Szanowni Państwo.
w semestrze zimowym 2018/2019 zorganizowano dla Państwa warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe „MS Projekt poziom podstawowy i zaawansowany” w wymiarze 16 godzin dydaktycznych.

 

Termin: 09-10 listopada 2018 r. (piątek-sobota)
Godziny: 09 listopada 16:40-19:50 (sala 9), 10 listopada 08:00-18:10 (sala 9)
Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3

 

Warsztaty realizowane będą przez firmę szkoleniową SEKA SA oddział w Toruniu.

 

 


KIERUNEK – INŻYNIERIA ZARZĄDZANIA IV ROK

Szanowni Państwo,
w dniach 17-18 października 2018 roku odbędzie się wizyta studyjna w firmie Asseco Data System SA w Gdyni. Udział w wyjeździe mogą wziąć uczestnicy projektu z IV roku kierunku Inżynieria zarządzania. W ramach projektu mają Państwo zapewniony transport, nocleg oraz wyżywienia. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie swojego udziału w formie wsparcia.

 

 

WIZYTA STUDYJNA – ZARZĄDZANIE III ROK

Szanowni Państwo,
w dniach 11-12 czerwca 2018 roku odbędzie się wizyta studyjna w firmie Personel Profit Sp. z o.o w Gdańsku. Udział w wyjeździe mogą wziąć uczestnicy projektu z III roku kierunku Zarządzanie. W ramach projektu mają Państwo zapewniony transport, nocleg oraz wyżywienia. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie swojego udziału w formie wsparcia.

 

 

WIZYTA STUDYJNA – ADMINISTRACJA III ROK

Szanowni Państwo,
w dniach 7-8 czerwca 2018 roku odbędzie się wizyta studyjna w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy. Udział w wyjeździe mogą wziąć uczestnicy projektu z III roku kierunku Administracja. W ramach projektu mają Państwo zapewniony transport, nocleg oraz wyżywienia. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie swojego udziału w formie wsparcia.

 

 

WIZYTA STUDYJNA – PEDAGOGIKA III ROK

Szanowni Państwo,
w dniach 4-6 czerwca 2018 roku odbędzie się wizyta studyjna:
– specjalność Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna: Leśne Przedszkole „Ecoludek”, Zespół Szkolno-Przedszkolny „Mała Szkoła” w Szopie;
– specjalność Pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki: Zespół Placówek Specjalnych w Kartuzach, Centrum Integracji Społecznej w Ostrzycach.
Udział w wyjeździe mogą wziąć uczestnicy projektu z III roku kierunku Pedagogika. W ramach projektu mają Państwo zapewniony transport, nocleg oraz wyżywienia. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie swojego udziału w formie wsparcia.

Kierunek – ADMINISTRACJA II rok

Warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe z zakresu „Umowy handlowe B2B” odbędą się w dniach:

  • 26 maja 2018 roku (sobota) w godzinach 08:00-15:45 w sali 402,
  • 27 maja 2018 roku (niedziela) w godzinach 08:00-14:50 w sali 201A.

    Zajęcia prowadzone będą w budynku dydaktycznym przy ul. Mechaników 3. Warsztaty realizowane będą przez firmę szkoleniową SEKA S.A. Serdecznie zapraszamy!

Kierunek - ZARZĄDZANIE

Warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe  z zakresu „Social media w HR i Employer Brandingu” odbędą się 19 maja 2018 roku (sobota) w godzinach 09:40-16:30 w sali 203 przy ul. Mechaników 3. Warsztaty realizowane będą przez firmę szkoleniową SEKA S.A. Serdecznie zapraszamy!

Kierunku - Zarządzanie III rok

Dodatkowe zajęcia z pracodawcami

 

Specjalność: rachunkowość i finanse

Temat nr 1: „Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstwem” (15 godzin)
mgr Witold Wasilewski – manager agencji PLAN2Marketing
Terminarz:

  • 10.05.2018 (czwartek), 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11
  • 11.05.2018 (piątek), 15:50-19:50 (5 godzin), s. 105
  • 13.05.2018 (niedziela), 8:00-12:05 (5 godzin), s. 11

 

Temat nr 2: „Negocjacje biznesowe w codziennej pracy menedżera” (15 godzin)
mgr Witold Wasilewski – manager agencji PLAN2Marketing
Terminarz:

  • 04.06.2018 (poniedziałek), 15:50-19:50 (5 godzin), s.11
  • 05.06.2018 (wtorek), 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11
  • 06.06.2018 (środa), 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11

 

Specjalność: zarządzanie kadrami

Temat nr 1: „Zarządzanie zmianą w organizacji” (15 godzin)
mgr Witold Wasilewski – manager agencji PLAN2Marketing
Terminarz:

  • 27.05.2018 (niedziela), 8:00-12:05 (5 godzin), s. 11
  • 29.05.2018 (wtorek), 15:50-19:50 (5 godzin), s.11
  • 30.05.2018 (środa), 15:50-19:50 (5 godzin), s. 11

 

Temat nr 2: „Zarządzanie projektem HR” (15 godzin)
mgr Dorota Armata, HR Business Professional w Kongsberg Automotive
Terminarz:

  • 06.06.2018 (środa) , 16:40-19:50 (4 godzin), s. 11
  • 08.06.2018 (piątek), 16:40-19:50 (4 godzin), s. 9
  • 10.06.2018 (niedziela), 8:00-13:45 (7 godzin), s. 9

 

Kierunek - ADMINISTRACJA III rok

Temat nr 1:Praktyki współpracy jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pożytku publicznego (15 godzin)
Prowadzący: mgr Agnieszka Zgłobicka-Skupniewicz (pracownik Urzędu Miasta Włocławek, Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego)

Terminarz:

  • 19.05.18 – (sobota) – 8:00-12:50, s. 9
  • 21.05.18 – (poniedziałek) – 16:40-19:05, s. 11
  • 26.05.18 – (sobota) – 8:00-12:50, s. 11

Temat nr 2: Procedury wydawania decyzji administracyjnych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych (15 godzin)
Prowadzący: mgr Aleksandra Kletkiewicz – (pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych- Kierownik Referatu w Wydziale Realizacji Dochodów w Inspektoracie we Włocławku), mgr Bożena Błażejewska – (pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych- Kierownik Wydziału Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie we Włocławku)

Terminarz:

  • 28.05.2018 – (poniedziałek) – 16:40-19:50 – s.11
  • 29.05.2018 – (wtorek) – 16:40-19:50- s. 301
  • 04.06.2018 – (poniedziałek) – 16:40-18:10, s. 301
  • 06.06.2018 – (środa) – 16:40-18:10, s. 301
  • 13.06.2018 – ( środa) – 16:40-19:05, s. 301

Temat nr 3: Praktyczne aspekty optymalizacji zatrudnienia w sektorze MŚP (15 godzin)
Prowadzący: mgr Dorota Armata (pracownik Firmy Kongsberg Automotive , stanowisko: HR Business Professional)

Terminarz:

  • 02.06.2018 (sobota) – 8:00-13:45, s.11
  • 05.06.2018 (wtorek) – 16:40-19:50, s.9 
  • 09.06.2018 (sobota) – 9:40-12:50, s. 11

Temat nr 4: Praktyczne aspekty ochrony informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (15 godzin)
Prowadzący: mgr Agnieszka Kamińska (pełnomocnik Firmy Maciej Kamiński „EL-MAK” Hurtownia Elektrotechniczna

Terminarz:

  • 11.06.2018 (poniedziałek) 16.00-20.00
  • 14.06.2018 (czwartek) 16.00-20.00
  • 15.06.2018 (piątek) 16.00-20.00

Uwaga!!! zajęcia organizowane w siedzibie firmy Maciej Kamiński „EL MAK” Hurtownia Elektrotechniczna, adres: Al. Jana Pawła II 25, Włocławek

Dodatkowe zajęcia z pracodawcami dla kierunku Pedagogika III rok

Specjalność – Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna

Temat nr 1: „Tworzenie programu wychowawczego dla wybranego podmiotu” (15 godzin)

mgr Izabela Szatkowska-Horowska (pracownik MOPR  Włocławek – Świetlica „Zapiecek”)

Terminarz:

12.04.18 – czwartek (15:45-18:00)

16.04.18 – poniedziałek (15:45-18:00)

17.04.18 – wtorek (15:45-18:00)

23.04.18 – poniedziałek (15:45-18:00)

07.05.18 – poniedziałek (15:45-18:00)

Uwaga! Zajęcia w świetlicy „Zapiecek” przy ul. 3 Maja 6 we Włocławku

Temat nr 2: „Tworzenie i prowadzenie stowarzyszenia” (15 godzin)

mgr Marcin Lewandowski (dyrektor Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Ostoja” w Lubieniu Kujawskim, Prezes Stowarzyszenia „dla Naszych Dzieci”)

Terminarz:

14.04.18 – sobota –  (14:30-19:55) – sala 302, Mechaników 3

28.04.18 – sobota – (8:00-14:30) –  Rektorat PWSZ 3 Maja 17, sala 3

 

 

Specjalność – Pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki

Temat nr 1: „Opracowanie strategii profilaktycznej dla wybranego podmiotu” (15 godzin)

mgr Paweł Urbaniak, mgr Maciej Włoch – kuratorzy z Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej Okręgowego we Włocławku

Terminarz:

17.04.18 – wtorek – (16:40-19:50) – sala 11, Mechaników 3

08.05.18 – wtorek – (16:40-19:50)  – sala 11, Mechaników 3

19.05.18 –sobota – (8:00-13:55) – sala 201 A, Mechaników 3

Temat nr 2: „Tworzenie programu resocjalizacyjnego dla wybranego podmiotu” (15 godzin)

kpt. Anna Osińska – pracownik służby więziennej – Zakład Karny Włocławek

Terminarz:

24.04 –  wtorek – (16:40-19:50) – sala 11, Mechaników 3 
28.04 – sobota – (8:00-14:50)-  Rektorat, PWSZ 3 Maja 17, Sala senatu
09.05 – środa – (16:40-19:05) – sala 11, Mechaników 3

Kierunek - PEDAGOGIKA II rok

specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki

 

Warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe z zakresu „Diagnoza potrzeb podopiecznych przez diagnozę wartości” odbędą się w dniach:

– 14 kwietnia (sobota) godz. 8.00-14.05 

– 15 kwietnia (niedziela) godz. 8.00-12.50 

 w sali 305 w budynku przy ul. Mechaników 3 we Włocławku.

Warsztaty poprowadzi Pani Magdalena Markowska z firmy szkoleniowej „SEKA oddział w Toruniu.  Udział w szkoleniu potwierdzony będzie certyfikatem.

Kierunek - PEDAGOGIKA III rok

specjalność Pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki

 

Warsztaty z zakresu „Praktyki zastępowania agresji” odbędą się 6-8 kwietnia (piątek-sobota – niedziela) w godzinach 9.00-17.00 w budynku przy ul. 3 Maja 17 (Rektorat) sala nr 3.

 

Warsztaty realizowane przez firmę zewnętrzną Instytut Amity Ewa Morawska z Warszawy.

 

Warsztaty poprowadzą:
– Pani mgr Ewa Morawska – pedagog, trener komunikacji interpersonalnej i jedyna w Polsce (a jedna z dwóch kobiet na świecie) Licencjonowany Mistrz Trenerski (Master Trainer) Aggression Replacement Training (ART)®, certyfikowany przez twórców ART: prof. A.P. Goldsteina i B. Glicka. 

– Pan dr Jacek Morawski – pierwszy w Polsce (obok Ewy Joanny Morawskiej) i jeden z dziewięciu na świecie Licencjonowany Mistrz Trenerski (Master Trainer) Aggression Replacement Training (ART)®, certyfikowany przez twórców ART: prof. A.P. Goldsteina i B. Glicka. 

Udział w szkoleniu potwierdzony będzie zaświadczeniem.

Kierunek - INŻYNIERIA ZARZĄDZANIA

Warsztaty z zakresu „Excel w logistyce, dystrybucji i analizach sprzedaży” odbędą się 24-25 marca 2018 roku w godzinach 15:00-19:50 (w sobotę) oraz 8:00-16:30 (w niedzielę). Warsztaty realizowane będą przez firmę szkoleniową SEKA S.A. Serdecznie zapraszamy!

Kierunek - PEDAGOGIKA II rok specjalność wczesnoszkolna i przedszkolna

Warsztaty z zakresu „Terapii ręki I i II stopnia”  odbędą się  24-25 marca (sobota – niedziela) w godzinach 9.00-16.00 w budynku przy ul. 3 Maja 17 (Rektorat) sala nr 3. Warsztaty poprowadzi firma zewnętrzna „Fizjoterapia Emilia Mikołajewska” z Bydgoszczy. Pani dr Emilia Mikołajewska jest  fizjoterapeutą specjalizującym się w Terapii ręki  oraz pracownikiem naukowym Collegium Medicum w Bydgoszczy. Udział w szkoleniu potwierdzony będzie zaświadczeniem.

UWAGA!!!REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

do projektu „Praktycznie najlepsi”

dla studentów II roku kierunku
ADMINISTRACJA

TERMINARZ REKRUTACJI uzupełniającej:

  • przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych – od 17 marca do 6 kwietnia 2018 r.
  • weryfikacja zgłoszeń (ustalenie listy uczestników) – od 7 do 9 kwietnia 2018 r.
  • przekazanie informacji o zakwalifikowaniu się do projektu – od 9 kwietnia 2018 r.

Regulamin rekrutacji oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są w zakładce „dokumenty do pobrania”.

Rekrutacja do projektu „Praktycznie najlepsi” prowadzona jest zgodnie z zasadą równości szans i  niedyskryminacji tj. umożliwia wszystkim osobom  –  bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę lub pochodzenie etniczne, wyznawaną religię lub światopogląd, orientację seksualną – sprawiedliwe i pełne uczestnictwo na jednakowych zasadach.

REKRUTACJA do projektu „Praktycznie najlepsi”

dla studentów II roku kierunków: ADMINISTRACJA i PEDAGOGIKA

TERMINARZ REKRUTACJI:

  • akcja informacyjno-promocyjna – od 22 lutego do 13 marca 2018 r.
  • przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych – od 1 do 14 marca 2018 r. 
  • weryfikacja zgłoszeń (ustalenie podstawowej i rezerwowej listy uczestników) – od 15 -16 marca 2018 r. 
  • przekazanie informacji o zakwalifikowaniu się do projektu – od 17 marca 2018 r.

Regulamin rekrutacji oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są w zakładce „dokumenty do pobrania”.

Rekrutacja do projektu „Praktycznie najlepsi” prowadzona jest zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji tj. umożliwia wszystkim osobom – bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę lub pochodzenie etniczne, wyznawaną religię lub światopogląd, orientację seksualną – sprawiedliwe i pełne uczestnictwo na jednakowych zasadach.

Kierunek Pedagogika – III rok, specjalność Wczesnoszkolna i przedszkolna

Warsztaty METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO W.SHERBORNE –  I stopień (18 godz.)

Instruktor: mgr Dariusz Okrzesik

Termin: 17.02.2018 r. (sobota)   – 10:00 – 18:30, 18.02.2018 r. (niedziela)- 08:30 – 15:00

Miejsce: PWSZ we Włocławku, mała sala fitness I piętro przy ul. Obrońców Wisły 1920r. 21/25, Włocławek

Uwagi: Wskazany odpowiedni ubiór – wygodny, sportowy strój (coś ciepłego na wierzch np. bluza) oraz grube skarpetki (ćwiczymy boso lub w skarpetach). Ćwiczenia odbywają się również w pozycjach leżących na podłodze. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają  certyfikat, który uprawnia do prowadzenia zajęć Metodą Ruchu Rozwijającego. W przerwach kawowych zapraszamy na kawę, herbatę oraz słodki poczęstunek.

Kierunek PEDAGOGIKA- III rok

Warsztaty „Praca zespołowa” (16 godz.)

Termin: 25-26 listopada 2017 r. (sobota-niedziela)

Godziny : po 8 godz. dziennie od 8.00 – 15.00

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3;

25 listopada – czytelnia PWSZ; 26 listopada – sala 203

Kierunek ADMINISTRACJA - III rok

Warsztaty „Praca zespołowa” (16 godz.)

Termin: 02-03 grudnia 2017 r. (sobota-niedziela)

Godziny: 2 grudnia: od 15.00 do 19.50, 3 grudnia: od 8.00 do 16.30

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3;

2 grudnia – sala 203; 3 grudnia – sala 205

 

Warsztaty „Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej”  (16 godz.)

Termin: 09-10 grudnia 2017 r. (sobota-niedziela)

Godziny: 9 grudnia: od 16.40 do 19.50, 10 grudnia: od 8.00 do 18.10

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3;

9 grudnia – sala 303; 10 grudnia – sala 303

Kierunek ZARZĄDZANIE – III rok

Warsztaty „Tworzenie prezentacji w Prezi” (8 godz.)

Termin: 02 grudnia 2017 r. (sobota)

Godziny: od 11.20 do 18.10

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3; sala 106

 

Warsztaty „Profesjonalny Office Manager” (16 godz.)

Termin: 16-17 grudnia 2017 r. (sobota– niedziela)

Godziny: 16 grudnia: od 13.30 do 18.10, 17 grudnia: od 8.00 do 16.30

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3;

16 grudnia- sala 107; 17 grudnia- sala 107

 

Warsztaty „Analiza finansowa w MS Excel” (16 godz.)

Termin: 25-26 listopada 2017 r. (sobota-niedziela)

Godziny: 25 listopada od 16.40 do 19.50, 26 listopada od 8.00 do 18.10

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3;

25 listopada – sala 106; 26 listopada – sala 106

Kierunek INŻYNIERIA ZARZĄDZANIA – III rok

Warsztaty „Profesjonalny Office Manager” (16 godz.)

Termin:18-19 listopada 2017 r. (sobota –niedziela)

Godziny: 18 listopada od 13.20 do 19.50, w niedziele od 11.20 do 18.10

Miejsce: budynek dydaktyczny przy ul. Mechaników 3;

18 listopada – sala 106, 19 listopada – sala 106

Profesjonalny Office manager

W dniach 18-19 listopada 2017 r.

dla studentów III roku Inżynierii Zarządzania

odbędą się dwudniowe warsztaty z zakresu „Profesjonalny Office manager”

Warsztaty realizowane będą w godzinach

  • sobota (18 listopada) od 13.20 do 19.50
  • niedziela (19 listopada) od 11.20 do 18.10

w sali 106 na Mechaników 3.

Warsztaty poprowadzi firma szkoleniowa  SEKA S.A. Oddział w Toruniu.

Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wystawione przez Firmę SEKA.

TERMINY REKRUTACJI

do projektu „Praktycznie najlepsi”

dla studentów III roku kierunku: INŻYNIERIA ZARZĄDZANIE

 

  • akcja informacyjno-promocyjna – od 02 do 15 października  2017 r.
  • przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych – od 16 do 25 października 2017 r.
  • weryfikacja zgłoszeń (ustalenie podstawowej i rezerwowej listy uczestników) – od 26 do 27 października 2017 r.
  • przekazanie informacji o zakwalifikowaniu się do projektu –  od 30 października 2017 r. 

Regulamin rekrutacji oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są w zakładce „dokumenty do pobrania”.

Rekrutacja do projektu „Praktycznie najlepsi” prowadzona jest zgodnie z zasadą równości szans i  niedyskryminacji tj. umożliwia wszystkim osobom  –  bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę lub pochodzenie etniczne, wyznawaną religię lub światopogląd, orientację seksualną – sprawiedliwe i pełne uczestnictwo na jednakowych zasadach.

Diagnoza potrzeb podopiecznych przez diagnozę wartości

Zajęcia warsztatowe „Diagnoza potrzeb podopiecznych przez diagnozę wartości”

Informujemy, że zajęcia warsztatowe „Diagnoza potrzeb podopiecznych przez diagnozę wartości” kształcące kompetencje zawodowe dla studentów Pedagogiki specjalności pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki i opieki, odbędą się w terminach:

  • 20.05.2017 (sobota) – 9:00-16:00
  • 21.05.2017 (niedziela) – 9:00-15:00

Zajęcia będą realizowane w sali 303 w budynku dydaktycznym przy ul. Mechaników 3 we Włocławku.

Umowy handlowe B2B

Informujemy, że zajęcia warsztatowe „Umowy handlowe B2B”, kształcące kompetencje zawodowe studentów Administracji, odbędą się w terminach:

  • 28 kwietnia (piątek) – 15.00-20.00
  • 29 kwietnia (sobota) – 08:00-17:45.

Zajęcia realizowane będą w budynku dydaktycznym przy ul. Mechaników 3 we Włocławku, numery sal. 28.04 s. 304 oraz 29.04 s. 205.

Zajęcia warsztatowe „Terapia ręki I i II stopnia”

Informujemy, że zajęcia warsztatowe „Terapia ręki I i II stopnia” kształcące kompetencje zawodowe dla studentów Pedagogiki specjalności wczesnoszkolnej i przedszkolnej, odbędą się w terminach:

  • 29.04.2017 (sobota) – 10.00-17.30 (zajęcia teoretyczne)
  • 30.04.2017 (niedziela) – 10.00-17.30 (zajęcia praktyczne) Prosimy o zabranie wygodnego, swobodnego stroju oraz obuwia sportowego.

Zajęcia będą realizowane w sali 304 w budynku dydaktycznym przy ul. Mechaników 3 we Włocławku.

TERMINY REKRUTACJI

do projektu „Praktycznie najlepsi”

dla studentów II roku kierunków: 
ADMINISTRACJA, PEDAGOGIKA, ZARZĄDZANIE 

  • akcja informacyjno-promocyjna – od 01 do 20 marca  2017 r.
  • przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych – od 13 do 25 marca 2017 r.
  • weryfikacja zgłoszeń (ustalenie podstawowej i rezerwowej listy uczestników) – od 27 do 29 marca 2017 r.
  • przekazanie informacji o zakwalifikowaniu się do projektu –  od 30 marca 2017 r. 

Regulamin rekrutacji oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są w zakładce „dokumenty do pobrania”.

Rekrutacja do projektu „Praktycznie najlepsi” prowadzona jest zgodnie z zasadą równości szans i  niedyskryminacji tj. umożliwia wszystkim osobom – bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę lub pochodzenie etniczne, wyznawaną religię lub światopogląd, orientację seksualną – sprawiedliwe i pełne uczestnictwo na jednakowych zasadach.

Szanowni Państwo, informujemy, że 29 marca br. odbyło się zebranie komisji rekrutacyjnej, w wyniku którego powstała lista rankingowa osób zakwalifikowanych do projektu. Informacje w tym zakresie zostały wysłane na adresy mailowe podane w formularzach rekrutacyjnych.

Skip to content