Rekrutacja krok po kroku

Krok 1
Elektroniczna rejestracja kandydata na pierwszy rok studiów w Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku.
Dzięki elektronicznej rejestracji możliwe będzie wydrukowanie wypełnionego Podania do Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku w sprawie przyjęcie na studia. Kandydat własnoręcznym podpisem na wydrukowanym z systemu podaniu potwierdza prawdziwość zawartych w formularzu danych.

Uwaga!
Do elektronicznej rejestracji kandydata (IRK) konieczne jest zdjęcie w formie elektronicznej, które zostanie wykorzystane do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej. Zdjęcie do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej spełniające wymagania stosowane przy wydawaniu dowodów osobistych. Zdjęcie w postaci elektronicznej powinno mieć rozmiary co najmniej 236 - 295 pikseli z odpowiednią jakością. Wymagany jest format JPG. Maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem to 1 megabajt. Wgranie przez kandydata zdjęcia do systemu jest obowiązkowe.
1
Krok 2
Dokonanie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia na rachunek bankowy PUZ we Włocławku: 72 1540 1069 2001 8720 6079 0001 - przelewem na konto lub za pośrednictwem poczty (druk przekazu do pobrania podczas rejestracji on-line IRK). Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia wynosi 85,00 zł. Opłata za postępowanie związane z przyjęciem na studia jest bezzwrotna. Z opłaty zwolnieni są wychowankowie domów dziecka i pełne sieroty, które nie ukończyły 25 lat oraz osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
2
Krok 3
Złożenie kompletu wymaganych dokumentów w Biurze Rekrutacyjnym. Dokumenty należy składać w białej papierowej teczce, podpisanej: imię, nazwisko, kierunek, poziom studiów.

Uwaga!
Aby brać udział w postępowaniu rekrutacyjnym, po zalogowaniu i uiszczeniu opłaty należy dostarczyć komplet wymaganych dokumentów do biura rekrutacyjnego w terminie zgodnym z harmonogramem rekrutacji.
Kandydat przy składaniu podania w sprawie przyjęcia na studia zobowiązany jest do okazania ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
3
Skip to content