;

“Firmy Jutra” program Google i PFR partnerem merytorycznym kierunku nowe media i e-biznes!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Zakład Nowych Mediów nawiązał współpracę merytoryczną w ramach prowadzonego kierunku – nowe media i e-biznes. Firmy Jutra program Google i PFR to kluczowe partnerstwo związane z marketingiem internetowym. Prowadzenie sklepów internetowych, zakładanie stron oraz ich rozwój i promocja to obszary, w których studenci nowych mediów i e-biznesu, mogą szkolić się w ramach konferencji i spotkań prowadzonych przez specjalistów programu Firmy Jutra Google i PFR.

Projekt “Firmy Jutra” jest prowadzony we współpracy z Polską Fundacją Rozwoju. 

Inicjatywa jest prowadzona od 2020 roku, kiedy to wybuchła pandemia koronawirusa, która postawiła przed przedsiębiorcami nowe wyzwania. Wtedy powstał nowy program szkoleniowo-rozwojowy pomagający już ponad 15 tysiącom firm w Polsce w odnalezieniu się w Internecie. 

W ramach partnerstwa merytorycznego “Firmy Jutra” będą prowadzić m.in webinary dla studentów kierunku nowe media i e-biznes. Ostatni z nich miał miejsce w maju 2022 roku, gdzie Jakub Pustuła przybliżył tajniki webwritingu i copywritingu. Wcześniej Karolina Maj prowadziła prelekcję podczas konferencji student w e-commerce pt. Strona mobilna – 11 elementów
ważnych dla e-commerce

Spotkania z naszymi studentami mają przybliżyć kolejne aspekty marketingu w dzisiejszych czasach. 

Firmy Jutra zasiliły zacne grono partnerów merytorycznych nowych mediów i e-biznesu. Wśród nic są m.in cyberFolks, Brand24, Włocławskie Centrum Biznesu, Woodland Games, czy Spoko Marketing. 

Zajęcia na kierunku są prowadzone przez praktyków marketingu i szeroko pojętej branży nowych mediów i e-commerce. Z kolei studenci kierunku już w czasie studiów znajdują pracę w firmach związanych z ich zainteresowaniami. 

Więcej aktualności z PANS

Skip to content